Dienstag, 29. Januar 2013

پابرهنگان را به مراتب سخت‌تر از نخبگان سیاسی میتوان به خانه بازگرداند


معاونت سیاسی سپاه پاسداران از ارگانهای وابسته به نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است. که هدایت سیاسی سپاهی و بسیجی را بعهده دارد. پاسداران این معاونت را که هادیان سپاه می نامند، مسئولیت، آموزش و هدایت سپاه و بسیج را برای پیش برد مهندسی انتخابات را بعهده دارند. آنها در حال حاضر اذهان سپاهیان و بسیجیان را آماده دو موضوع زیر در انتخابات ریاست جمهوری رژیم آخوندی در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ میکنند.
۱) آماده کردن ذهن سپاه و بسیج برای پیش برد طرح مهندسی برای بیرون آوردن کاندید مورد نظر خامنه ای با آرای بالای مورد نظر ولی فقیه.
۲) آمادگی مقابله با خیزش های اجتماعی و قیام بویژه در خردادماه۹۲ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری،
اخیرا برای مسئولین هادیان سپاه یک بریف سیاسی از شرایط تهیه شده که بر اتکاء آن هادیان سپاه مسئولین سایت های خبری سپاه و سخنرانان در سپاه توجیه میکنند. در این بریف آمده است:
“نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی با ۳ معضل اتمی، تحریم ها و بحران اقتصادی و احتماعی حاصل از ان، بحرانی کردن فضای سیاسی کشور توسط سران فتنه و انحراف و مواجه است که در آستانه انتخابات همدیگر را تشدید کرده و با تهدید بحران امنیتی نظام را مواجه میکند.
در اتمی نه راه پیش داریم و نه پس. اگر کوتاه بیائیم، آنها جلو میایند و از ما کنار گذاشتن سرکوب ها تحت عنوان اینکه حقوق بشر را نقض نکنید، میخواهند. اگر اینکار را بکنیم، قیام مردم ما را جارو خواهد کرد. که ناچار هستیم کوتاه نیائیم وقتی کوتاه نمی آئیم آنها تحریم ها را گسترش میدهند. که تا همین جا با بحران اقتصادی مواجه ایم. و قرار است از بهمن ماه تحریم های جدید در دستور است.
تحریم ها تا همین جا همراه با ضعف مدیریت دولت، ما (رژیم آخوندی) را با بحران اقتصادی مواجه کرده است. که همه منجمله بسیجیان و سپاهیان با فشار این تورم لمس میکنند.
در شرایط انتخابات طرفداران فتنه (منظورش اصلاح طلبان، رفسنجانی) از یکطرف و انحراف (دولت احمدی نژاد) از طرف دیگر هم مانع حل مسائل هستند و هم شرایط را بحرانی تر میکنند. و کار به آنجا رسید که آقا (خامنه ای) اعلام علنی کرد که اگر سران سه قوه منازعاتشان را علنی کنند، خیانت است. علیرغم آن احمدی نژاد خواستار گزارش به مجلس شد، که اگر اقدام به موقع آقا (خامنه ای) نبود، یک تنشی احمدی نژاد در مجلس ایجاد میکرد که معلوم نبود به کجا ختم شود. آقا (خامنه ای) سه شنبه شب ۲۶ دیماه ۹۱ جلسه خصوصی با احمدی نژاد و علی لاریجانی داشت و به آنها هشدار داد که: من گفته بودم که این منازعات خیانت است اگر ادامه پیدا کند برخورد خواهم کرد.! و این هشدار بود که در روز بعد حضور احمدی نژاد با کمترین حاشیه به پایان رسید. از طرف دیگر علیرغم سخنان آقا در مورد انتخابات آزاد، آقای هاشمی و خاتمی و بقیه ساکتین فتنه، این روزها هر روز چیزی میگویند همچنان به “انتخابات آزاد“ را تکرار میکنند و ...
بنابراین ما با این تهدید مواجه هستیم که بحران اقتصادی نظام را بسمت بحران اجتماعی سوق میدهد و در این فضائی که فتنه و انحراف ایجاد کرده اند، بحران اجتماعی به سمت بحران امنیتی پیش برود. و نظام در آستانه انتخابات با آن مواجه شود، که برخلاف جریان فتنه چون با شورش گرسنگان مواجه میشویم، بسادگی نتوان آنها را از کف خیابانها جمع کرد. که بایستی هادیان سپاهیان و بویژه بسیجیان را برای این شرایط آماده کنند.
بعداز این تحلیل درونی سپاه، دو خبر زیر قابل توجه است:
عبدالرحیم افروغ٬ یکی از فرماندهان بسیج در ۳ بهمن ۹۱ در نشست سیاسی با بسیجیان دشتستان گفت: آسیب جدی در انتخابات پیش‌رو از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی به سه دسته سیاسی، اقتصادی و امنیتی تقسیم می‌شود که ما باید آنها را به خوبی بشناسیم و خود را برای مقابله با آنها آماده سازیم. تحریم اقتصادی برای دشمن یک راهبرد است که سعی می‌کند در هر برهه‌ای از زمان، به یک نحو آن را در جامعه پیاده‌سازی کند. دشمن در فتنه احتمالی سال ۹۲ تلاش دارد پابرهنگان جامعه را به خیابان بکشد، چرا که به خانه فرستادن پابرهنگان به مراتب سخت‌تر از به خانه فرستادن نخبگان سیاسی است.

بولتن داخلی معاونت سیاسی سپاه پاسداران در ۴ بهمن ۹۱ نوشت: “روز گذشته برخی خبرگزاری‌های داخلی و خارجی از قول برخی منابع دیپلماتیک غربی گفتند که به‌تازگی یک هیئت چهار نفره از معاونان وزارت امورخارجه، خزانه‌داری و یک نماینده کنگره و کاردار سیاسی آمریکا به ترکیه سفر کرده‌اند تا درباره یک تحریم جدید که از آن با عنوان «تحریم غیرمنتظره، پرسروصدا و بسیار خصمانه»! نام بردند، با این کشور و البته دیگر همسایگان ایران گفت‌وگو کنند و این کشورها را با تحریم جدید خود همراه سازند. اما نکته قابل‌تأمل و جالب درباره تحریم جدید، زمان اجرای آن است که گفته می‌شود قرار است در خردادماه سال آینده یعنی نزدیک به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اجرایی شود! این خبر در کنار خبرهایی از این نوع که این روزها از سوی رسانه‌های غربی و صهیونیستی درباره انتخابات یازدهم شنیده می‌شود، نشان از آن دارد که دشمن برای این انتخابات برنامه‌های زیادی دارد که برای تأثیرگذاری در آن و با اهدافی چون کاهش مشارکت عمومی، ایجاد ناامنی‌ و... تدارک دیده است.“