Mittwoch, 30. Januar 2013

از جمع آوری پول برای تریتا پارسی تا کمپین برای شاهزاده




طی چند روز گذشته تلوزیونهای ایرانی در آمریکا، ملقب به لس آنجلسی، در حرکتی مشترک و هماهنگ به حمایت از شورای پیشنهادی شاهزاده رضا پهلوی دست زدند و علاوه بر اعلام حمایت از آن به جمع آوری پول برای نهاد مذکور پرداختند. تلوزیون اندیشه و مدیر آن آقای فروزنده در چرخشی بسیار محیر العقول گردانندگی این حرکت برای جمع آوری پول برای شاهزاده را به عهده داشت. آقای فروزنده و آقای درمانی صاحب تلوزیون اندیشه پیش از این حرکت، خطوط اصلاح طلبی و لابی رژیم در آمریکا را به پیش می بردند. تلوزیون اندیشه اولین و تنها تلوزیون ایرانی لس آنجلسی بود که برای ترمیم چهره تریتا پارسی او را به عنوان مهمان دعوت کرد و دست و دلبازانه وقت تلوزیون را در اختیار رئیس نایاک گذاشت. پس از بیرون کردن چندین مجری و مدیر قبلی تلوزیون اندیشه توسط فروزنده و قدرت گیری کامل وی، محمد سهیمی، گنجی، فاطمه حقیقت جو و یک دو جین لابی و اصلاح طلب در این تلوزیون به جولان دادن مشغول شدند. اکنون با توجه به این چرخش آشکار، تناقضات بسیاری در دستگاه شاهزاده بوجود می آید که گریبان او و شورای هماهنگی اش را بدون شک خواهد گرفت.
حضور چهره های تلوزیونی که منبع درآمدشان تا پیش از این، ( برقراری تحریمهای سخت که باعث بسته شدن معاملات بانکی شد) کشور دبی و مراوده با ایران بود و اکنون به شورای ملی شاهزاده پیوستند، یکی دیگر از تناقضات این نهاد تازه پا است که خود را در شکل ارتباطات و شبکه های آلوده آنان به اطلاعات رژیم به نمایش خواهد.
حیف است که چند ماه پس از اعلان موجودیت این شورا، اکنون شاهزاده ارابه حرکت خود را به چنین افرادی وصل کرده است. امید است که این کاروان به جای رسیدن به سر منزل مقصود سر از ترکستان در نیاورد.
صبوحی