Mittwoch, 6. März 2013

فراخوان سازمان مجاهدين خلق ايران به اعتراض و قيام در جشن ملي چهارشنبه سوري

سازمان مجاهدين خلق ايران، به مناسبت فرارسيدن جشن ملي چهارشنبه سوري، فراخواني خطاب به هموطنان و جوانان اشرف نشان ايران انتشار داد، متن اين فراخوان به شرح زير است:
مردم آزاده ايران،نيروها و جوانان اشرف نشان،
درآستانه سال سرنوشت ساز92به پاخيزيم و جشن ملي چهارشنبه سوري را به كارزار سراسري عليه استبداد فرتوت ديني تبديل كنيم.
در چهارشنبه آتشين امسال ، نظام پليد ضد ايراني به طور مضاعف با شعله ورشدن انگيزشها وسنتهاي ميهني ومردمي رو به رو مي شود.
رژيم آخوندي سراپا در باتلاق بحرانهايي كه حاصل سي و چهار سال خيانت و تبهكاري  است ، فرو رفته است . تحريم و طرد بين المللي، اقتصاد درهم شكسته ، بحران ارزي، گراني سرسام آور و گسترش فقر و بيكاري، هر روز بر خشم و  انزجار مردم به جان آمده از  فساد و چپاول و اختلاسهاي نجومي مي افزايد.
دراين ميان، چوبهاي زير بغل اتمي و سوريه و عراق نيز  به خاطر مقابله سياسي و استراتريكي مجاهدين و مقاومت ايران و تحولات بين المللي ومنطقه يي وقيامهاي مردم سوريه و عراق ، به طناب دار و جام زهر نظام ولايت تبديل مي شود.
خامنه اي و دژخيمان هراسانش چاره تمام بيچارگيهايشان را در اعدامهاي فزاينده براي  ارعاب جامعه و حفظ تعادل كاذبي مي بينند كه براثر بحران مرگبار دروني به شدت ناپايدار است. سران سه قوه نظام در آستانه نمايش انتخاباتي درمقابل دوربينها به جان هم مي افتند و گوشه هاي ديگري از تباهي و فساد حاكميت را برملا مي كنند. هيچ كدام گوشش به هشدارها و عربده هاي خامنه اي كه آنها را به «خيانت قطعي به نظام» متهم مي كند، بدهكار نيست. لومپن - پاسداري به نام احمدي نژاد كه خود محصول مهندسي و تقلبات انتخاباتي است، عليه تقلباتي كه اينبار  خود او را هدف گرفته است افشاگري ميكند و ولايت طلسم شكسته  هم نمي داند كه بين جراحي يا تحمل اين غده مرگبار چه خاكي برسر بريزد.
هموطنان، جوانان اشرف نشان،
به دشمن درمانده در باتلاق جنايات سي وچهار ساله امان نبايد داد.
برپايي يكانهاي ارتش آزاديبخش ملي در داخل ميهن اسير و اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزاديبخش ملي ايران، پاسخ شايسته و بايسته خلق قهرمان و رهبري و پيشتازان آزاديستان به دشمن است.
آخوندها از چرخش تعادل ميان مقاومت و رژيم، از شكست توطئه هايشان براي ازميان برداشتن مجاهدان اشرفي و از  خروج نام مجاهدين از  ليست آمريكا، به رغم تمامي بند وبستها و هزينه هاي كلاني  كه كرده اند، به خود مي پيچند.
خليفه ارتجاع بيهوده گمان مي كند با توطئه و تروريسم و موشك پراني به زندان ليبرتي، ميتواند تهديد اصلي موجوديت نظامش را از ميان بردارد و از مهلكه سرنگوني بگريزد. اما شعله هاي فروزاني كه درچهارشنبه سوري امسال آسمان وطن را روشن مي كند، پيام ديگري دارد:
پيام درهم شكستن تاريكي و سركوب آخوندي!
پيام آتشين تهاجم و پيشروي!
پيام رويش و گسترش يكانهاي ارتش آزادي!
پيام  پايداري سازش ناپذير مجاهدان اشرفي!
پيام خونهاي پاك شهيدان قهرمان حمله جنايتكارانه به ليبرتي!
و پيام پايداري و  نبردبي امان تا پيروزي و سرنگوني تماميت نظام ولايت فقيه!
به‌پا خيزيد و شعله‌هاي خشم فروخفته خلق را فروزانتر كنيد!
به پا خيزيد و بساط رعب و ديوار سركوب و سكوت را درهم بشكنيد!
به پاخيزيد و جشن چهارشنبه سوری را به كارزار  اعتراض و قيام ضد حکومتی تبديل كنيد!
به پاخيزيد و با شعار«مرگ بر اصل ولايت فقيه»، « زنده باد ارتش آزادي»، بهاران خرم ايران زمين را نويد دهيد!
سلام بر خلق- سلام بر آزادي
درود بر رجوي
سازمان مجاهدين خلق ايران
15 اسفند 1391