Freitag, 24. Mai 2013

هراس ملايان از پیام مسعود رجوي

اعتراف رژیم آخوندی به استقبال گسترده مردم از پیام رهبر مقاومت
در هراس از پیام اخیر آقای مسعود رجوی، رهبرمقاومت به مردم و جوانان ایران برای برپائی گردان ها و یکان های ارتش آزادی، رژيم آخوندي گشتاپوی خود را بار دیگر به صحنه فرستاد تا با روحیه دادن به نیروهای ترسان ولرزان خود، دست به قدرت نمائی کاذب بزند.
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران: ”یک مقام امنیتی اعلام کرد: به‌ دنبال شناسایی اعضای فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقین و با انجام چند عملیات برق‌آسا و همزمان در تهران و چند شهر دیگر این تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند.
وی افزود: تشکل‌های شناسایی‌ شده با استفاده از اسامی و عناوین متعدد و فریب‌کارانه فعالیت می‌کردند اما تعداد قابل توجهی از آنها، سابقه ارتباط یا عضویت در گروهک تروریستی منافقین و تعدادی نیز به جرم همکاری با آن گروهک، سابقه محکومیت و زندان دارند“.
این خبرگزاری ناخواسته به استقبال گسترده مردم از فراخوان اخیر آقای رجوی اعتراف می کند و در ادامه می افزاید: ”تعداد زیادی از دیگر عناصر این تشکل‌ها نیز شناسایی و احضار و پس از اقدامات مقتضی و اخذ تضمین‌های لازم از آنان مرخص شدند که در روزهای آینده و پس از برخورد با سایر مرتبطین این تشکل‌ها، اطلاعات بیشتری به صورت رسمی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت“.
3 خرداد
1392