Dienstag, 20. August 2013

سعيد حجاريان مهره اطلاعاتي باند مغلوب: تحريمهايي كه در مجلس نمايندگان و سناي آمريكا تصويب مي‌شوند تحت تأثير مجاهدين خلق هستند



ـ اعضاي كنگره آمريكا ضمن حضور در جلسات مجاهدين خلق عليه جمهوري اسلامي سخنراني هم مي‌كنند
الآن كه ديگر دست آنها بازتر هم شده است
ـ  تحريمها خيلي مهم هستند ـ مجاهدين خلق فعال و اثر گذارند
سعيد حجاريان مهره اطلاعاتي رژيم آخوندي از باند مغلوب كه چندي پيش بر لزوم حمايت از آخوند روحاني تأكيد كرده و گفته بود درصورتيكه دولت روحاني زمين بخورد، نظام نابود ميشود، مجدداً به صحنه آمد و اين بار پرده را كنار زد و اذعان كرد تحريمها رژيم را به زانو درآورده است و مجاهدين خلق يكي از مسببين اين فشارها و انزواي بين المللي نظام هستند.
روزنامه حكومتي اعتماد (27مرداد) در اين باره نوشت: بعد از گذشت چند هفته، سعيد حجاريان طي تماسي با روزنامه براي انجام يك گفتگو اعلام آمادگي كرد، اما موضوعي كه تمايل داشت درباره آن به گفتگو بنشيند، نه انتخابات رياست‌جمهوري، بلكه مساله تحريمها و فشارهاي بين‌المللي بود. از او پرسيديم حالا چرا بعد از اين همه وقت، مي‌خواهيد درباره بحث تحريمها گفتگو كنيم؟ كه در جواب گفت: «فعلااً اين مسأله از همه‌چيز مهم‌تر است و بايد به روحاني كمك كنيم تا بتواند كارها را پيش ببرد.» وي تأكيد كرد «تحريم و شما چه مي‌دانيد كه تحريم چيست؟»
حجاريان در پاسخ به سؤال خبرنگار در مورد مصوبه تحريمهاي اخير كنگرة آمريكا عليه رژيم، ميگويد: به ويژه در قضيه تحريم‌هايي كه عليه ايران در مجلس نمايندگان و سناي آمريكا تصويب مي‌شوند، لابي‌هاي خارج از مجلسين آمريكا به‌شدت فعال هستند. تندروهاي جمهوريخواه مانند آقاي مك كين، كه آنها هم خيلي تحت تأثير لابي هايي مانند مجاهدين خلق و غيره هستند. آنها (مجاهدين خلق) فعال و اثرگذارند. حتي در جلساتي كه سازمان مجاهدين برگزار مي‌كنند، بعضي اعضاي كنگرة آمريكا براي حضور در آنجا دعوت مي‌شوند. آنها ضمن حضور، عليه جمهوري اسلامي سخنراني هم مي‌كنند. اين امر سابقه‌دار است. در همان زمان هم (كه اين سازمان در ليست بود) رفت و آمد داشتند. الان كه ديگر دست آنها بازتر هم شده است.
مهره اطلاعاتي باند مغلوب نظام از آمريكا ميخواهد به حضور روحاني در حاكميت توجه كند و با تعجب مي پرسد: آيا آمريكا متوجه تغيير وضعيتي نيست كه در ايران به وجود آمده است و روحاني رئيس جمهور است و الان نبايد تحريمهاي جديدي را عليه ايران اعمال كند؟ … مي‌خواهند هنوز هيچي نشده يك انگي به آقاي روحاني بچسبانند. اينها مي‌خواهند بگويند هر ضربه‌يي خورده‌اند، از سلفي‌ها، وهابي‌ها و القاعده نبوده بلكه از ما بوده است. در حالي كه ما در قضيه عراق و افغانستان به آمريكا كمك كرديم. من تعجب مي‌كنم كه چرا آنها به ما گير مي‌دهند. اينها مي‌گويند تا مسأله ايران حل نشود، مسائل سوريه، عراق و افغانستان هم حل نخواهد شد. به قول خودشان مي‌خواهند از هسته‌يي شدن ايران به هر شكل ممكن جلوگيري كنند. به همين خاطر فكر مي‌كنم رويكرد آمريكا به ما حاصل لابي‌هايي است كه در مجلسين اين كشور انجام مي‌شود. الان يك عده در آمريكا راه افتاده‌اند و مي‌گويند لابي ايران بايد ساكت شود. اين حرفها را جمهوريخواهان آمريكا و سازمان مجاهدين خلق مي‌گويند.
سعيد حجاريان افزود: الان مشكل روحاني هم در داخل و هم در خارج با تندروهاست. روحاني بايد با اروپايي‌ها و آمريكا مذاكره را ادامه دهد تا مسأله حل شود. او بايد يك آدم كاربلد را به عنوان مسئول پرونده هسته‌يي انتخاب كند.
وي بارديگر تاكيد كرد توجه داشته باشيد كه قطعنامه شوراي امنيت را نمي‌توان به اين سادگي‌ها لغو كرد. در شوراي امنيت قضيه فرق مي‌كند، حالا احمدي‌نژاد مي‌گفت آنقدر قطعنامه صادر كنيد تا قطعنامه‌دان‌تان پاره شود