Sonntag, 17. Februar 2013

دستهاي خونين شكنجه گر: فضيحت روابط سفيرديكتاتوري آخوندي در آلمان با كلاوديا روت از حزب سبزها و دوست كوبلر

به دنبال انتشار صحنه  مضحكي از نحوه دست دادن شيخ عطار سفير ديكتاتوري آخوندي با كلاوديا روت، از حزب سبزها و دوست مارتين كوبلر، بحثها در آلمان بالا گرفته است.
دراين باره راديو آلمان گزارش داد: ويدئويي خبري نشان مي‌دهد كه سفير ايران در برلين و سياستمدار آلماني، خانم كلاوديا روت، در جلسه‌اي در كنفرانس امنيتي مونيخ دستهاي خود را براي سلام‌گويي به هم زدند. اين ”احوالپرسي غيرمتعارف“ انتقادهايي را برانگيخته است».
راديو آلمان مي‌افزايد: «اين حركت سلام‌گويي در ميان دوستان و آشنايان در آلمان شناخته شده است، اما در صحنه سياست بين‌الملل مي‌تواند چنين رفتاري بحث‌برانگيز شود، به‌ويژه آن‌جا كه پاي كشوري اسلامي چون ايران با مقررات خاص ديپلوماتيك براي رفتار با زنان در ميان باشد و به‌ويژه آن‌جا كه سخن از كشوري در ميان است كه در رسانه‌هاي بين‌المللي بيش از هر چيز به‌عنوان ناقض حقوق‌بشر يا تهديدكننده صلح منطقه و جهان مطرح است».
در ادامه اين گزارش آمده است: «نشريه آلماني ”دي ولت“ در روز شنبه (۹ فوريه/۲۱ بهمن) تفسيري در اين مورد به قلم هنريك مودست برودر منتشر كرد. اين روزنامه‌نگار و نويسنده معروف آلماني مقاله‌هاي فراواني در انتقاد به سياست خارجي دولت آلمان در برابر طالبان در افغانستان و دولت جمهوري اسلامي ايران نوشته است. برودر در تفسير خود به‌شدت از كلاوديا روت و رفتار دوستانه او با شيخ‌عطار انتقاد مي‌كند.
او مي‌نويسد: ”رئيس حزب سبزها (كلاوديا روت) در حاشيه كنفرانس امنيتي مونيخ در حالي گير افتاد كه خوشحال و خندان به سوي سفير جمهوري اسلامي ايران در برلين، عليرضا شيخ عطار رفت و دست بر دست او كوفت...آنچه نمي‌توان ديد اين است كه به دست سفير خون زيادي چسبيده است. او فرد معتمد رئيس‌جمهور ايران است. او از جمله در فاصله سالهاي ۱۹۸۰ و ۱۹۸۵، يعني هنوز در دوره خميني، استاندار كردستان و آذربايجان غربي بود و بدين خاطر مسئوليت اجراي احكام اعدام صدها تن از اپوزيسيون كرد را بر عهده دارد”»
راديو آلمان مي افزايد :« در صفحه فيس‌بوك كلاوديا روت درباره ويدئوي سلام‌گويي شيخ عطار و اين سياستمدار آلماني آمده است كه اين تصاوير تنها ”بخش كوچكي از واقعيت ‌امور“ را نشان مي‌دهند...در پايين اين پيام كلاوديا روت بيش از ۴۸۰ كامنت گذاشته شده است كه اغلب انتقادي هستند. برخي حتي خواستار استعفاي او از رياست حزب سبزها شده‌اند. هنريك مودست برودر نيز دلايلي را كه روت برشمرده را نشانگر ”بي‌شرمي“ او مي‌نامد، در رفتار كلاوديا روت مجموعه‌اي از ”ناداني و فرصت‌طلبي“ مي‌بيند»
درقبال اين رسوايي بحث برانگيز، ديكتاتوري آخوندي در داخل كشور تلاش كرد است با دروغگويي هاي مسخره، موضوع را رفع و رجوع كند.
خبرگزاري سپاه پاسداران در اين باره مي نويسد: «سفير ايران در برلين هرگونه مصافحه و دست دادن با خانم «کلاديا رث» رئيس حزب سبزهاي آلمان را به شدت تکذيب کرد و گفت: من دستم را به نشانه احترام بلند کردم و خانم رث نيز دستش را بلند کرد ولي هيچ ملامسه‌اي صورت نگرفت».
خبرگزاري سپاه پاسداران به نقل از شيخ عطار مي افزايد :
وي در توضيح بيشتر گفت: خانم رث و حزب سبزها علي‌رغم اينکه در برخي مسائل از جمله مباحث حقوق بشري با ما اختلاف نظر دارند، ولي در بحث خطرناک و تروريست بودن منافقين با ما هم عقيده هستند و منافقين با اين اقدام مي‌خواستند فشاري به خانم رث وارد کنند.
به اين ترتيب ديپلمات تروريست رژيم آخوندي در تنگناي قافيه ارتباطات مشمئزكننده اش با يك مبلغ حقير رژيم آخوندي گير افتاده است، مجبور شد اذعان كند كه ”خانم رث و حزب سبزها (يعني حزب متبوع كوبلر) علي‌رغم اينكه در برخي مسائل از جمله مباحث حقوق بشري با ما اختلاف نظر دارند، ولي در بحث خطرناك و تروريست بودن منافقين با ما هم عقيده هستند”
درباره روابط كلاوديا روت با فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران كه اين چنين انزجار آلمانيها را هم برانگيخته، يادآوري مي كنيم كه دفتر نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران در آلمان 4سال پيش طي اطلاعيه‌يي به تاريخ10آذر87 ضمن افشاي خدمتگزاري وي براي رژيم و دروغپردازيهايش عليه مقاومت ايران، اعلام كرد: خصومت هيستريك و غير منطقي خانم روت عليه مقاومت ايران بخاطر دلجويي از فاشيسم ديني حاكم بر ايران است و بنظر ميرسد پيش پرداخت خانم روت براي سفر پيش بيني شده وي به ايران باشد....
در شرايطي كه خانم روت به نحو ضد دمكراتيك و هيستريكي ميخواهد نمايندگان مجلس آلمان را از ديالوگ با مقاومت ايران منع كند، حتي از محكوم كردن لفظي و خشك و خالي اعدام دستجمعي 10زنداني از جمله يك زن 37 ساله و مادر دو دختر جوان خودداري ميكند
حجاب گذاري خانم روث براي دلجويي ملايان
دفتر نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران در آلمان آضافه مي‌كند:
خانم روت در همنوايي آشكار با حاكمان تهران از لزوم يك ”بررسي محتوايي” براي نگه داشتن مجاهدين در ليست تروريستي صحبت ميكند.... اما آنچه نيازمند ”بررسي محتوايي” است ارتباطات خانم روث و همكاران او كه مستمرا به ايران رفت و آمد ميكنند با رژيم ملايان و عوامل آن است. اميدواريم خانم روث و همكارانش كه مدعي دفاع از دمكراسي هستند، هم براي روشن شدن افكار عمومي حاضر باشند كه روابطشان با فاشيسم ديني حاكم بر ايران را بطور محتوايي با جزئيات از جمله تمام ارتباطات و مراودات و موضعگيريهاي آنها توسط يك مرجع ذيصلاح و بيطرف مورد رسيدگي قرار گيرد. نمايندگان مقاومت ايران نيز آمادگي كامل دارند تا در اين مرجع ذيصلاح براي ارائه شهادت حضور يابند» .