Dienstag, 12. Februar 2013

مریم رجوی: تنها راه جلوگیری از کشتارهای بعدی، برگرداندن مجاهدین به کمپ اشرف است

همبستگی ـ خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران امروز اعلام کرد که کشتار ۲۱ بهمن ثابت نمود، پروژه انتقال اعضای مقاومت ایران از اشرف به کمپ لیبرتی که بنا بر خواست دولت نوری المالکی توسط سازمان ملل دنبال شد، یک پروژه کاملا شکست خورده است و ایده تضمین سلامت و امنیت ساکنان در لیبرتی سرابی بیش نیست.
عصر روز دوشنبه یک اجلاس بین المللی در اورسوراواز پاریس برای تجلیل از شهیدان مجاهد خلق و محکومیت حمله موشکی سبعانه رژیم ولایت فقیه به لیبرتی برگزار شد. چندین تن از شخصیتهای اروپایی، آمریکایی و عربی در این اجلاس شرکت نمودند. 
خانم رجوی تاکید کرد هیچ تضمینی برای حفاظت و سلامت ساکنان در کمپ لیبرتی وجود ندارد و تنها راه جلوگیری از کشتارهای بعدی، وادار کردن دولت عراق به برگرداندن ۳۱۰۰ ساکن بی دفاع کمپ لیبرتی به کمپ اشرف، خانه ۲۶ساله شان می باشد.
خانم رجوی گفت شورای امنیت و دیگر مراجع بین المللی باید دولت عراق را ملزم کنند درهای لیبرتی را به روی وکلا، خبرنگاران، هیأتهای پارلمانی و شخصیتهای سیاسی آمریکایی و اروپایی و عربی بگشایند تا وضعیت غیرقابل قبول آن و خطراتی را, که ساکنان را تهدید می کنند به چشم ببینند. 
خانم رجوی در سخنرانی خود تصریح کرد که اطلاعات موثق از داخل رژیم ملایان مبین آن است که حمله روز ۲۱ بهمن با ۴۰موشک  علیه کمپ لیبرتی توسط تشکیلات نیروی تروریستی قدس در عراق با همکاری مشخص از درون دولت عراق صورت گرفته است. خانم رجوی تاکید نمود که کمپ لیبرتی در یک محدوده کاملا بسته نظامی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد قرار دارد و امکان دسترسی به آن منطقه بدون همکاری مشخص از درون دولت عراق عملی نیست.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران خاطر نشان نمود که این حمله بزدلانه به ساکنان بی دفاع لیبرتی مبین ترس و وحشت فزاینده ملایان از اوج گیری محبوبیت مجاهدین خلق در ایران و مشخصا در واکنش به گسترش شبکه مقاومت در داخل کشور می باشد. شبکه مقاومت در ماههای اخیر بویژه بدنبال خروج نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست تروریستی آمریکا در حال گسترش مشخصا در بین جوانان بوده است.