Montag, 11. Februar 2013

عدم ديدار کوبلر از ليبرتی به دلايل حفاظتی! همدستی با حکام تهران و مالکی و شستن دستهای خونين آنان

مقاومت ايران از اين پس حاضر به ملاقات با کوبلر نيست و خواستار يک نماينده بی طرف است

مارتين کوبلر، بعدازظهر روز شنبه 21بهمن، در محل کميساريای عالی پناهندگان در 2 کيلومتری ليبرتی حاضر شد و به جای بازديد از آثار حمله جنايتکارانه موشکی و ديدن مجروحان و شهيدان در داخل ليبرتی، از نمايندگان ساکنان خواست به ملاقات او در محل کميساريا بروند.

پس از اصرار ساکنان برای آمدن به داخل کمپ و مشاهده آثار جنايت بزرگ عليه بشريت، که او زمينه ساز آن بوده است، به بهانه های واهی ”حفاظتی“ از اين کار خودداری کرد.

کوبلر که با وجود شمار زيادی محافظان مسلح، از حضور نيمساعته در ليبرتی وحشت دارد، همان کسی است که با فريبکاری و دروغگويی سياست دولت عراق و رژيم ايران را برای بی خانمان سازی ساکنان به اجرا در آورد و 3100 پناهنده بی سلاح را به صورت متراکم به زندان ليبرتی که مساحت آن 80 بار کمتر از اشرف است، فرستاد.

پس از 15ماه تجربه تلخ و خونين و آکنده از فريبکاری و تقلب، ملاقات و گفتگو با کوبلر برای پناهندگان و مقاومت ايران ديگر موضوعيت ندارد و نتيجه يی جز تشديد محدوديت و سرکوب و خونريزی مجدد نخواهد داشت.

مقاومت ايران از دبيرکل ملل متحد می خواهد، يک نماينده بی طرف برای به عهده گرفتن پرونده اشرف و ليبرتی معين کند.

کوبلر در اطلاعيه روز شنبه خود -روز حمله به ليبرتی- برای شستن دستهای خونين رژيم ايران و حکومت عراق نه فقط از محکوم کردن لفظی جنايت عليه بشريت و پناهندگان بی دفاع خودداری کرد بلکه صرفاً از وقوع «انفجارهای خمپاره يی ”در ليبرتی خبر داد. ترم غيرمعمولی که از اساس برای در بردن حکومت عراق و رژيم ايران و ماستمالی کردن جنايتهای آنان ابداع کرده است.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران